Wózek paszowe samojezdne

Wozy paszowe samojezdne

Oferujemy swoim klientom najbardziej bogatą i najszerszą gamę produktów aby zadowolić i spełnić ich oczekiwania w każdym zakątku i miejscu na Ziemi. Paszowozy samojezdne DMU Labrador i Greyhound (technologia pozioma Multiflow Mixing), a także Dunker SV i SW (technologia pionowa z jednym lub dwoma mieszadłami).

wozy-paszowe-samojezdne-zdjecie-1

Samojezdny wóz paszowy jest najbardziej elastycznym i skutecznym rozwiązaniem pozwalającym na skrócenie czasu załadunku, mieszania i rozładunku TMR. Samojezdny wóz paszowy łączy w sobie pracę 4 pojazdów: ciągnika, wozu paszowego, wybieraka i ładowarki teleskopowej, z wyraźną oszczędnością kosztów utrzymania, liczby operatorów niezbędnych do wykonania operacji karmienia i wreszcie oszczędnością czasu.

WOZY PASZOWE POZIOME

Różne pojemności, konfiguracje i napędy, aby spełnić wszelkie wymagania rynkowe.

WOZY PASZOWE PIONOWE

Maszyny zaprojektowane do różnych zastosowań i zadań, ale wszystkie z tą samą koncepcją jakości i ciągłej innowacji.

LABRADOR DMU – 115 and 140 z mieszaniem poziomym

WOZY PASZOWE POZIOME

Różne pojemności, konfiguracje i napędy, aby spełnić wszelkie wymagania rynkowe.

WOZY PASZOWE PIONOWE

Maszyny zaprojektowane do różnych zastosowań i zadań, ale wszystkie z tą samą koncepcją jakości i ciągłej innowacji.

1. Silnik

  • model: John Deere 4045T
  • torbo, intercooler
  • pojemność skokowa 4500 cm3
  • moc 103 kw/140 KM

2. Zawieszenie

  • przednie: hydrauliczne skok 18 cm
  • tylne: sztywne

3. Koła

  • przednie: 245/70 R19.5 (radial)
  • tylne: 315/80 R22.5 (radial)

4. Hamulce:

  • przednie: dyskowe z dwoma zaciskami
  •  tylne: na silniku
  • apędu hydrostatycznego
  • postojowy: na silniku napędu hydrostatycznego

5. Układ kierowania

  • hydrostatyczny z dwoma siłownikami
  • promień skrętu (po zewnętrznej stronie kół)
    Model 120 – 5,6 m
    Model 160 – 6,09 m

6. Przeniesienie napędu na koła

  • napędzana oś tylna
  • blokada mechanizmu różnicowego
  • – napęd hydrostatyczny
  • prędkość max. 15 km/h
  • prędkość przy podjazdach pod górę:
    Przy pochyleniu 24% – 15 km/h
    (opcjonalnie przy pochyleniu 30% – 12,5 km/h)

7. Przeniesienie napędu na mieszadła

  • mechaniczne poprzez sprzęgło wał cardana i przekładnię planetarną

8. Mieszanie

  • jedno dolne mieszadło tnąco/mieszające
  • dwa górne boczne ślimaki
  • dolne mieszadło napędzane poprzez przekładnie planetarną
  • górne ślimaki napędzane łańcuchami

9. Noże:

  • 38 prostych noży na frezie
  • 68 zakrzywionych noży na frezie
    Noże na dolnym mieszadle:
  • model 120 – 45 szt
  • model 160 – 54 szt
  • wyjmowane przeciwostrze na dnie zbiornika

10. Frez

  • max. wysokość robocza – 4,5 m
  • szerokość 1,8 m
  • max głębokość pracy – 0,21 m
  • napęd hydrostatyczny
  • obroty frezu w dwóch kierunkach
  • hydrauliczna blokada transportowa

11. Wyładunek

  • poprzez przenośnik gumowy o szerokości 80 cm napędzany hydraulicznie
  • typ G 6.5

12. Układ hydrauliczny

  • pojemność zbiornika oleju – 97 l
  • ilość oleju w układzie – 140 l
  • chłodnica oleju – aluminiowa z dwoma elektrycznymi wentylatorami
  • typ oleju: Agip oso 46

13. System wagowy

  • trzy sworznie sensorowe o średnicy 63 mm
  •  system wagowy Top Feeder z oprogramowaniem do PC pozwalającym na zarządzanie gospodarką paszową, czasem pracy operatorów, itp.

14. Kabina

  • wentylowana i ogrzewana
  • wycieraczka przedniej szyby
  • siedzenie z trzema regulacjami

GREYHOUND – AS/HS z mieszaniem poziomym

1. Silnik

  • model: Deutz, moc: 210 KM
    Zawieszenie:
  • przednie: hydrauliczne skok 18 cm
  • tylne: sztywne

2. Koła

  • przednie: 315/70 R22.5 (radial)
  • tylne: 18 R22.5 (radial)

3. Hamulce:

  • przednie: dyskowe z dwoma zaciskami
    hamulec postojowy

4. Układ kierowania

  •  hydrostatyczny z dwoma siłownikami
  • promień skrętu (po zewnętrznej stronie kół)
    Model 150 – 6,75 m
    Model 200 – 7,7 m

5. Przeniesienie napędu na koła

  • napędzana oś tylna
  • blokada mechanizmu różnicowego
  • napęd hydrostatyczny
  • prędkość max. 15 km/h

6. Przeniesienie napędu na mieszadła

  • mechaniczne poprzez sprzęgło wał cardana i przekładnię planetarną

7. Mieszanie

  • jedno dolne mieszadło tnąco/mieszające
  • dwa górne boczne ślimaki
  • dolne mieszadło napędzane poprzez przekładnie planetarną
  • górne ślimaki napędzane łańcuchami

8. Noże:
frez:

  • 38 prostych noży na frezie
  • 68 zakrzywionych noży na frezie
    Noże na dolnym mieszadle:
  • model 150 – 48 szt
  • model 200 – 54 szt
  • wyjmowane przeciwostrze na dnie zbiornika

9. Frez

  • max. wysokość robocza
  • 4,9 m
  • szerokość 1,8 m
  • max głębokość pracy – 0,21 m
  • napęd hydrostatyczny
  • obroty frezu w dwóch kierunkach

10. Wyładunek

  • poprzez przenośnik gumowy o szerokości 80 cm napędzany hydraulicznie

11. Układ hydrauliczny

  • pojemność zbiornika oleju – 85 l
  • ilość oleju w układzie – 145 l
  • chłodnica oleju – aluminiowa z dwoma elektrycznymi wentylatorami
  • typ oleju: Agip oso 46

12. System wagowy

  • trzy sworznie sensorowe o średnicy 63 mm
  • elektroniczny system wagowy Happy feeder Plus

13. Kabina

  • wentylowana i ogrzewana
  • wycieraczka przedniej szyby
    siedzenie z trzema regulacjami

14. Opcjonalnie

  • drukarka do systemu wagowego
  • hydrauliczna blokada transportowa frezu
  • dwustronny wyładunek poprzez przenośniki gumowe
  • przenośnik wyładowczy 90 cm długości podnoszony hydraulicznie z regulowaną prędkością przesuwu
  • przenośnik wyładowczy 120 cm długości podnoszony hydraulicznie z regulowaną prędkością przesuwu
  • magnes do przenośnika standartowego
  • klimatyzacja
  • pneumatyczne siedzenie

DUNKER SV – JEDNO MIESZADŁO (WERSJA HS) z mieszaniem poziomym

1. Silnik

  • model: John Deere 6860T
  • 6 cylindrowy
  • torbo,
  • pojemność skokowa 6800 cm3
  • moc 125 kw/170 KM

2. Zawieszenie

  • przednie: hydrauliczne skok 18 cm
  • tylne: sztywne

3. Koła

  • przednie: 305/70 R19.5 (radial)
  • tylne: 305/70 R19.5 (radial)

4. Hamulce:

  • przednie: dyskowe z czterema zaciskami
  • tylne: na silniku napędu hydrostatycznego
  • postojowy: na silniku napędu hydrostatycznego

5. Układ kierowania

  • hydrostatyczny z dwoma siłownikami
  • promień skrętu (po zewnętrznej stronie kół) – 6,45m

6. Przeniesienie napędu na koła

  • napędzana oś tylna
  • blokada mechanizmu różnicowego
  • napęd hydrostatyczny
  • prędkość max. 15 km/h
  • prędkość przy podjazdach pod górę:
    Przy pochyleniu 22% – 15 km/h
    (opcjonalnie przy pochyleniu 32% – 11 km/h)

7. Przeniesienie napędu na mieszadła

  • mechaniczne poprzez sprzęgło wał cardana i przekładnię planetarną
  • dwie prędkości: 24 obr/min i 32 obr/min

8. Mieszanie

  • jedno mieszadło tnąco/mieszające

9. Noże:

  • 42 prostych noży na frezie
  • 76 zakrzywionych noży na frezie
    Noże na mieszadle:
    Model 120 i 140 – 9 noży
    Model 170 – 10 noży
    Model 200 – 11 noży
    Hydraulicznie sterowane przeciwostrza

10. Frez

  • max. wysokość robocza
    Model 120 – 4,44 m
    Model 140 – 5,19 m
  • szerokość 2,0 m
  • max głębokość pracy – 0,25 m
  • napęd hydrostatyczny
  • obroty frezu w dwóch kierunkach
  • hydrauliczna blokada transportowa ramienia frezu

11. Wyładunek

  • poprzez przenośnik PCV o szerokości 80 cm napędzany hydraulicznie
  • model 120 – przenośnik o długości 2,2 m umieszczony za zbiornikiem
  • pozostałe modele – przenośnik o długości 2,2 m umieszczony przed zbiornikiem

12. Układ hydrauliczny

  • pojemność zbiornika oleju – 92 l
  • ilość oleju w układzie – 150 l
  • chłodnica oleju – aluminiowa z dwoma elektrycznymi wentylatorami
  • typ oleju: Agip oso 46

13. System wagowy

  • trzy sworznie sensorowe o średnicy 63 mm
  • system Happy Fedder

14. Kabina

  • wentylowana i ogrzewana
  • wycieraczka przedniej szyby
  • siedzenie z trzema regulacjami

DUNKER SW – DWA MIESZADŁA z mieszaniem poziomym

1 . Silnik

  • model: John Deere 6860T
  • 6 cylindrowy
  • torbo,
  • pojemność skokowa 6800 cm3
  • moc 125 kw/170 KM

2. Zawieszenie

  • przednie: hydrauliczne skok 18 cm
  • tylne: sztywne

3. Koła

  • przednie: 305/70 R19.5 (radial)
  • tylne: 275/70 R22.5 (radial)

4. Hamulce:

  • przednie: dyskowe z czterema zaciskami
  • tylne: na silniku napędu hydrostatycznego
  • postojowy: na silniku napędu hydrostatycznego

5. Układ kierowania

  • hydrostatyczny z dwoma siłownikami
  • promień skrętu (po zewnętrznej stronie kół) – 7,27m

6. Przeniesienie napędu na koła

  • napędzana oś tylna
  • blokada mechanizmu różnicowego
  • napęd hydrostatyczny
  • prędkość max. 15 km/h
  • prędkość przy podjazdach pod górę:
    Przy pochyleniu 22% – 13,5 km/h
    (opcjonalnie przy pochyleniu 32% – 10 km/h)

7. Przeniesienie napędu na mieszadła

  • mechaniczne poprzez sprzęgło wał cardana i przekładnię planetarną
  • dwie prędkości: 17 obr/min i 25 obr/min

8. Mieszanie

  • dwa mieszadła tnąco/mieszające

9. Noże:

  • 42 prostych noży na frezie
  • 76 zakrzywionych noży na frezie
    Noże na mieszadle:
  • 2 x 7 noży ustawianych w dwóch pozycjach
  • przeciwostrza sterowane hydraulicznie

10. Frez

  • max. wysokość robocza 4,44 m
  • szerokość 2,0 m
  • max głębokość pracy – 0,25 m
  • napęd hydrostatyczny
  • obroty frezu w dwóch kierunkach
  • hydrauliczna blokada transportowa ramienia frezu

11. Wyładunek

  • poprzez przenośnik PCV o szerokości 80 cm i długości 2,2 m napędzany hydraulicznie

12. Układ hydrauliczny

  • pojemność zbiornika oleju – 92 l
  • ilość oleju w układzie – 150 l
  • chłodnica oleju – aluminiowa z dwoma elektrycznymi wentylatorami
  • typ oleju: Agip oso 46

13. System wagowy

  • trzy sworznie sensorowe o średnicy 63 mm
  • system Happy Fedder

14. Kabina
wentylowana i ogrzewana

  • wycieraczka przedniej szyby
  • siedzenie z trzema regulacjami